недеља, 24. јануар 2010.

Tri trojčice, tri dvojčice, pozovi me ba!

Ne mogu, a prosto da ne podelim ono što mislim sa svojim vernim čitaocima :). Naime, samo dan nakon što je Naš "spasitelj" Telenor dobio licencu, stiže odgovor monopolista. Kao i uvek, uvijeno u najmasniji papir, serviraju Nam svoju ponudu o mogućnosti zasnivanja postpaid ugovora, s tim što bi Vam broj za mobilne komunikacije bio identičan fiksnom telefonskom broju. Pozivi ka fiksnom broju se ne tarifiraju, osim uspostave veze, jel, što je vrlo primamljivo, čak, štaviše, ostvarićete popust od 50% na pretpaltu u narednih godinu dana. To zvuči idealno, ali ipak, valja se spustiti na zemlju u kojoj živimo. Ako recimo potpišemo ugovor na godinu dana i dobijemo isti broj kao i kućni, mi taj ugovor ne možemo da prekinemo nasilno, možda i možemo, ali to je sad nebitno, ali, mi za tih godinu dana sigurno nećemo menjati fiksni broj, ako smo broj mobilnog uzeli sa namerom da Nam bude kao fiksni, odakle izvodimo zaključak da Nas sputavaju svojim podlim ponudama da pređemo kod drugog fiksnog operatera. Neko će možda pomisliti da sam ja protivnik Telekoma, tačno je, jesam, ali ne mogu da poričem da mi se ovaj marketinški potez neverovatno dopada!

0 коментара:

Постави коментар