петак, 22. јануар 2010.

Dobroveče

Jedna od asocijacija na gore pomenuti naslov, svakako je Naša neprevaziđena gospođa Canić, no, ipak, od ovog dana, prva asocijacija svakako će mi biti Danijela Pantić. Jedna od najlepših lica RTS-a, naravno posle Mire Adanje Polak( :D ), mi se lično obratila putem popularnog " E Mila". Naime, suština je u sledećem. Dok sam upražnjavao Facebook, a ne beše tako davno, doletelo mi je na um da kreiram grupu njenih obožavaoca, u grupu se učlani malo ljudi, mnogo manje nego što sam očekivao... no, da ne tupim sad o tome, rekoh već da mi se obratila elektronskom poštom i ljubazno me zamolila, pored ostalog, da objavim dve slike koje mi je poslala po sopstvenom izboru, intervju iz novina, i naslovnu stranu njene knjige koja treba da se pusti u štampu, ili je već urađena... ne znam ni sam. U poruci govori o tome da joj se neverovatno sviđa jer se neko setio da joj kreira stranicu, pošto smatra da bi joj to oduzelo ionako malo slobodnog vrmena koje ima. Na prvi pogled, beše mi sumnjivo, ali, propratni materijal koji mi je poslala me je konstantno ubeđivao u sprotno,ali, opet ni to ne beše dovoljno, te sam rešio da joj odgovorim, tako što sam zahtevao proveru identiteta, malo podsećam na Dedića u ovom trenutku, ali to je bio jedini način da se uverim da se neko ne šegači sa mnom. Naime, Danijelu sam video prvi put dok sam bio srednjoj, kada je naša škola učestvovala na jednom kvizu na RTS-u, pa sam je zamolio da mi kaže nešto više o tome, da ne ulazim u detalje, i sada, čekam odgovor. Eh sad, jedini problem je taj što ja u toj grupi nisam više admin, jer sam deaktivirao nalog, ali, to ne bi bio problem, već je problem što sam se ispisao iz svih grupa. Mislio sam da ovo nikada neću izgovoriti, ali da, kajem se što sam se udaljio sa fejsbuka :(. U svakom slučaju, ove divne slike koje posedujem, izbacicu već nekako.

0 коментара:

Постави коментар