среда, 23. јун 2010.

Vuvuzele došle glave!

Ne postoje reči, kojima bi moglo da se opiše moje trenutno psihičko stanje. Zaista, ne mislim da ću ovu noć provesti u spavanju. Osećam se tako bedno, da jednostavno skok sa Ljubićskog mosta bi mogao jedini da razbije depresiju u kojoj se nalazim. Niti sam iole kompetenatn, ali ne mogu a da ne primetim, da, ukoliko je penal dosudjen protiv nemaca bio opravdan, onda se svakako ne bismo trebali upuštati u bilo kakvu raspravu o regularnosti igranja rukom na večerašnjoj utakmici! "Žao mi je što ste moji, a ne deca mojih neprijatelja, ko je Vas poznavao, ni pakao mu neće teško pasti"- da sam na čelu generalnog sekretara FIFA-e, moja poruka upućena upućena glavnim arbitrima na prethodna dva meča u kojima je nastupala reprezentacija Srbije, doslovno bi glasila kao ova poznata pređašnja. Ipak, treba poći od toga da je uspeh što smo se nalazili gde jesmo, no, glavu gore, bitno je da gori nismo od Hrvata, bar smo imali za koga da navijamo u prethodnih deset dana!

0 коментара:

Постави коментар