понедељак, 14. јун 2010.

Godina za godinom...

Uh, treća se polako, ali sigurno izmakla,a ono što sada preostaje je to da se izgura prosek na 8.2, što će biti izuzetno teško, ali neću se predati! Ono što je svakako izazvalo Kermes prethodnih dana, bila je ocena 7 iz Engleskog, koju po Mom mišljenju nisam zaslužio, no, ništa ne bi predstavljalo problem, da ne moram da se "cimam" oko kredita, te sam rešio da to odradim ponovo. Spremio sam prezentaciju, o kojoj će našoj crvenkapi zastati dah, ali, o-tom po-tom, videćemo u Četvrtak. Bitno je da sam baze odradio kako treba, ali ostaje mi kurs da privedem kraju, no, Maja mi se opustila, ne javlja se :). Ono što je između ostalog zanimljivo jesu moji ciljevi za ovo leto,a pored ostalog tu su: PHP/MySQL, kako bih odradio izuzetan projekat za webFest. Ispitni rok ću privestii kraju početkom Jula, do tada ću potpuno obnoviti prijatelljstvo sa Shell-om, ko me zna, konta o čem' je reč, kako bih mogao da što bolje odradim praksu. Na praksu neću ići da kuham kavu i da blejim po pošti, već da vidim kako funkcioniraju neke stvari vezane za DNS, Hosting... u slučaju da bih odabrao praksu u Eunetu, a ako bih otišao na primer u Link Net, situacija bi se drastično izmenila. Moj Lary je svakog dana nestašniji, ali i lepši. Naučio je da sedne, ali jedino onda kada je gladan ili kada mu nije do igre. Dadoh hiljdarku za Flash CS4 i ne žalim niti malo, jer sam siguran da ću moći da pariram bilo kom Junior Web Designer-u, a Bogomi i developer-u. Moj laf je otišao u penziju, 25 godina radnog staža koji je zaveden, i 22 godine staža koji ne može da se plati? Priznaćete, nije malo, iako joj je teško što se desilo pre vremena, zaslužila je da se odmoori, a mi smo pokraj nje, kako bi penzionerske dane provela na najlepši mogući način. Do sledećeg posta, pozdravljam!

0 коментара:

Постави коментар