понедељак, 5. април 2010.

Čitaj kao što je napisano, PDF my URL and more

Da, greška je ipak bila u navođenju putanje, a osnovni problem je bio taj, što sam mislio da mi home button radi po istom principu na kome ostali linkovi ne rade! Tetreb, tetrebinjo, debil, moron, kako god, ali čitavih osam sati guglanja mi je oduzela nesmotrenost, na kraju se ispostavilo da je "kvar" bio u tome, ali ni na kraj pameti da izmenim script sa jednostavnijim, mislim, da bi svakom normalnijem čoveku to prvo stiglo na pamet, ali, ja sam se uhvatio za home pa home! Kako on radi, a ostali ne, pitanje je sad? No, ostaje mi da kreiram photogallery od probranih slika, (Ivankinih=vic meseca :D, izvini Podravka) to ću u toku sutrašnjeg dana i da odradim dugme za zaustavljanje i ponovno pokretanje numere koju sam izbacio na sajt. Time ću objediniti Homepage, a ono što me raduje, je to da sam nabavio lep Joomla tutorial od nekih stotinak strana, tako da u kombinaciji sa Flash-om i naravno neizostavljivim drugim Adobe alatima, ostvariti zamisao koja mi je neprekidno u glavi poslednjih 10 dana. No, danas mi dolete na um nešto isto tako dobro, ali, mislim da ideja koju sam osmislio ranije, može doneti veću korist, otkriću vam drugu, naime, radilo se o kreiranju domaćeg sajta sa popularnom House muzikom, ali, trenutno nemam keša za neki jači hosting, stoga sam se opredelio za ipak prvi, nemojte misliti da ću Vam do kraja posta otkriti o čemu se radi! Našao sam, zahvaljujući SK, dobrog domaćeg provajdera, koji nudi paket od 250 MB prostora, ne nešto napredniju administraciju, ali u kombinaciji sa RS domenom za 1200 dinara. Nešto mi tu škripi! Isto tako, kažu ako se opredelimo da registrujemo RS domen, dobijamo 6 meseci free korišćenje ovog hosting paketa! Dvosmisleno, hm! ali, taj paket za moj projekat, je odličan, pošto ja na njihovom servru neću zauzeti ni deseti deo ponuđenog, a pružiću mnogo toga...
PDF my URL
Naime, ponekad je potrebno da neku stranu sačuvamo, kako bismo mogli kasnije da je pregledamo u offline rjavascript:void(0)ežimu. Jedan od načina je da sačuvate stranicu, ali poenta nije u tome, PDFmyURL nudi da od stranice kreira .pdf dokument, čineći je tako, složićete se praktičnijom, što za štampu, što za mnogo što-šta. Ono što je dobro, svi linkovi ostaju u f-ji.Sve što treba učiniti je posećivanje: www.pdfmyurl.com. Napomena! Bajes je svemoguć, pomogao mi je da od tri utakmice dobijem dve, ali sa novim sajtom koji sam dobio od kolege Mrdaka i malo verovatnoće, očekujem da će kladionice po gradu biti zatvorene u skorije vreme :D. Ponekad se pitam, odakle meni vremena za sve ovo? :D

3 коментара:

Mergrey је рекао...

Ivane, sjajan blog, samo nastavi!

Pozdrav:-)

Ivan је рекао...

Zahvaljujem :D, uskoro će blog biti premešten na drugu lokaciju, imati noviji dizajn i biće omogućeno jednostavnija registracija korisnika! No, verni čitaoci će biti blagovremeno obavešteni ;)
PozZ

Анониман је рекао...

Samo napred drugar,...Drkala ce pasti...

Постави коментар